Hebt u iets om te verkopen?

The World of Customer Service by Gibson, Pattie

textbooks_source
(37716)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $102,11
OngeveerEUR 87,46
Objectstaat:
Nieuw
Meer dan 10 beschikbaar
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Columbia, Missouri, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 18 aug en za, 23 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. Meer weten?- Topverkoper Plus: nieuw venster of tabblad
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335837536029
Laatst bijgewerkt op 12 aug 2025 05:42:10 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
The World of Customer Service
ISBN
9780840064240

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
0840064241
ISBN-13
9780840064240
eBay Product ID (ePID)
102934280

Product Key Features

Number of Pages
224 Pages
Publication Name
World of Customer Service
Language
English
Subject
Office Automation, Customer Relations, Office Management
Publication Year
2011
Features
Revised
Type
Textbook
Author
Pattie Gibson
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
10.4 in
Item Weight
17.6 Oz
Item Length
0.4 in
Item Width
8.3 in

Additional Product Features

Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
2011-926550
TitleLeading
The
Reviews
Part I: THE CUSTOMER SERVICE ENVIRONMENT.1. What is Customer Service?2. The Global Customer.3. Exceptional Customer Service.4. Customer Service Strategy.Part II: ESSENTIAL CUSTOMER SERVICE SKILLS.5. Critical Workplace Skills.6. Problem Solving.7. Extreme Customers and Customer Retention.8. Managing Customer Service.Part III: COMMUNICATION SKILLS.9. Communication Essentials.10. Customer-Focused Listening.11. Nonverbal Communication, Dress, and Manner.12. Phone and Digital Communication.
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.812
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
Part I: THE CUSTOMER SERVICE ENVIRONMENT.1. What is Customer Service?2. The Global Customer.3. Exceptional Customer Service.4. Customer Service Strategy.Part II: ESSENTIAL CUSTOMER SERVICE SKILLS.5. Critical Workplace Skills.6. Problem Solving.7. Extreme Customers and Customer Retention.8. Managing Customer Service.Part III: COMMUNICATION SKILLS.9. Communication Essentials.10. Customer-Focused Listening.11. Nonverbal Communication, Dress, and Manner.12. Phone and Digital Communication.
Synopsis
Master the exceptional customer service skills that are most important in all types of organizations today with the powerful, practical presentation in THE WORLD OF CUSTOMER SERVICE, 3rd Edition. This book demonstrates how effective customer services techniques can help readers and their organizations achieve critical goals, deal with problems and complaints, consistently exceed customer expectations, and create loyal customers. Readers focus on the strategies most important in customer service today with insights and memorable examples from practicing professionals. Several new chapters highlight how to maximize revenue and customer satisfaction, effectively solve problems and resolve complaints, and better understand the impact and potential of today's social media. Future and practical professionals also gain new insights on establishing their own personal customer service habits for success in all areas of business.
LC Classification Number
HF5415.5

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

textbooks_source

99,2% positieve feedback250K objecten verkocht

Lid geworden op mei 2017
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (39.909)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief