Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Results Now 2.0: Untapped Opportunities for Swift, Dramatic Gains in Achievement
US $12,69
OngeveerEUR 10,96
Objectstaat:
“Never Used, Little Shelf Wear. If you have any questions please feel free to ask!”
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
3 beschikbaar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Roswell, Georgia, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 8 aug en wo, 13 aug tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335718335367
Specificaties
- Objectstaat
- Heel goed
- Opmerkingen van verkoper
- “Never Used, Little Shelf Wear. If you have any questions please feel free to ask!”
- ISBN
- 9781416631996
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
1416631992
ISBN-13
9781416631996
eBay Product ID (ePID)
14059007034
Product Key Features
Number of Pages
277 Pages
Publication Name
Results Now 2.0 : the Untapped Opportunities for Swift, Dramatic Gains in Achievement
Language
English
Publication Year
2023
Subject
General
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Weight
9.6 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2022-059240
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
370.973
Synopsis
Decades of research clearly show what works in schools, yet a huge gap persists between those instructional best practices and what is widely taught-and not taught-in classrooms today. In Results Now 2.0, Mike Schmoker expands on his bestselling book and offers a broader, deeper analysis of the entire K-12 education system and how it can improve. He describes a systemic buffer of policies, pedagogy, and initiatives that prevents everyone-teachers, students, and parents-from understanding our collective failure to align instruction with evidence of what works. We need to bridge the gap between proven practice and common practice. By focusing on the fundamental elements of curriculum, literacy, and effective instruction, Schmoker offers hope for the future. He describes schools that have successfully used evidence and strategic practice to remove the buffer, and he shows how scholars can improve-quickly. This book is a call for both educators and the public to demand transparency and fidelity to the most effective actions that transform our schools and help us see results now.
LC Classification Number
LB2822.82.S357 2023
Objectbeschrijving van de verkoper
Over deze verkoper
Books-Galore
99,4% positieve feedback•74K objecten verkocht
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Feedback verkoper (43.696)
- s***o (11)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGood quality, as described. Relieved, this was very well packaged. Good condition and good value. Shipped very quickly and received a day earlier than expected.
- s***p (3181)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopA+++ thanks
- a***8 (23)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat condition, shipped quickly, absolutely what I needed.