Afbeelding 1 van 2


Galerij
Afbeelding 1 van 2


International Business Competing in the Global Marketplace Charles W. Hill
US $15,00
OngeveerEUR 12,92
of Beste voorstel
Objectstaat:
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
US $6,13 (ongeveer EUR 5,28) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Houston, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 30 jun en di, 8 jul tot 94104
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:334226890744
Specificaties
- Objectstaat
- Subject Area
- Economic Policy, Business Informatics
- Level
- Business
- ISBN
- 9780073381343
- EAN
- 9780073381343
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
McGraw-Hill Higher Education
ISBN-10
0073381349
ISBN-13
9780073381343
eBay Product ID (ePID)
63877369
Product Key Features
Number of Pages
768 Pages
Publication Name
International Business
Language
English
Publication Year
2008
Subject
International / Economics, Commerce, International / General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.4 in
Item Weight
3.9 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.8 in
Additional Product Features
Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2007-045184
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658/.049
Table Of Content
Part 1: Introduction and Overview 1: Globalization Part 2: Country Differences 2: National Differences in Political Economy 3: Differences in Culture 4: Ethics in International Business Cases: Nike: The Sweatshop Debate Etch a Sketch Ethics AIDS Drugs in South Africa Matsushita and Japan's Changing Culture Mired in Corruption €" Kellogg, Brown and Root in Nigeria Part 3: The Global Trade and Investment Environment 5: International Trade Theory 6: The Political Economy of International Trade 7: The Political Economy of Foreign Direct Investment 8: Regional Economic Integration Cases: Agricultural Subsidies and Development Boeing versus Airbus: Two Decades of Trade Disputes The Politics of Trade in Steel Dixon Ticonderoga Drug Development in the European Union Logitech Part 4: The Global Monetary System 9: The Foreign Exchange Market 10: The International Monetary System 11: Global Capital Markets Cases The Tragedy of the Congo The Russian Ruble Crisis and its Aftermath The Samurai Bond Market Part 5: The Strategy and Structure of International Business 12: The Strategy of International Business 13: The Organization of International Business 14: Entry Strategy and Strategic Alliances Cases Toyota €" The Rise of a Global Corporation Wal-Mart's Global Expansion Black & Decker Lincoln Electric Part 6: International Business Operations 15: Exporting, Importing, and Countertrade 16: Global Production, Outsourcing, and Logistics 17: Global Marketing and R&D 18: Global Human Resource Management 19: Accounting in the International Business 20: Financial Management in the International Business Cases Molex Procter & Gamble in Japan Merrill Lynch in Japan Glossary Photo Credits Indexes
Synopsis
A text on the market, it explores the pros and cons of economic theories, government policies, business strategies, and organizational structures. It focuses on the managerial implications of each topic on the actual practice of international business.
LC Classification Number
HD62.4.H55 2009
Objectbeschrijving van de verkoper
Over deze verkoper
SPORTSCARDSANDWHATNOT
100% positieve feedback•956 objecten verkocht
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Feedback verkoper (265)
- a***5 (1247)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopI am pleased with my purchase
- e***o (2254)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopCute good condition! Fast shipping! As described, thanks
- l***o (3263)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopA++++++++++++++++++++++++++++++