Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later-Pete Barry
GBP 9,19
OngeveerEUR 10,55
Objectstaat:
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten.
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:315122382854
Specificaties
- Objectstaat
- Book Title
- The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later-Pete Barry
- ISBN
- 9780500518984
Over dit product
Product Information
In creative advertising, no amount of glossy presentation will improve a bad idea. That's why this book is dedicated to the first and most important lesson: concept. Structured to provide both a complete course on advertising and a quick reference on particular topics, it covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the creative process to how agencies work and the different strategies used for all types of media. This edition features substantially revised and expanded chapters on both interactive and integrated advertising, plus an entirely new chapter on branded social media. Pete Barry outlines simple but fundamental rules about how to 'push' an ad to turn it into something exceptional, while exercises throughout will help readers assess their own work and that of others. Fifty years' worth of international, award-winning ad campaigns - in the form of over 500 'roughs' specially produced by the author, many of which are new to this edition - also reinforces the book's core lesson: that a great idea will last forever.
Product Identifiers
Publisher
Thames & Hudson LTD
ISBN-13
9780500518984
eBay Product ID (ePID)
223035417
Product Key Features
Number of Pages
320 Pages
Publication Name
The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later
Language
English
Subject
Advertising
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
238 mm
Item Weight
1330 g
Item Width
200 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Btw-nummer: GB 724498118
CRN: 03800600
Over deze verkoper
awesomebooksuk
99,6% positieve feedback•5,1M objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (2.264.861)
- Automatische feedback van eBay- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandBestelling voltooid - getrackt en op tijd
- Automatische feedback van eBay- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandBestelling voltooid - getrackt en op tijd
- Automatische feedback van eBay- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandBestelling voltooid - getrackt en op tijd