Dit object is niet op voorraad.
Hebt u iets om te verkopen?

The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later-Pete Barry

awesomebooksuk
(1916251)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
GBP 9,19
OngeveerEUR 10,55
Objectstaat:
Heel goed
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten.
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. Meer weten?- Topverkoper Plus: nieuw venster of tabblad
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:315122382854
Laatst bijgewerkt op 01 apr 2025 18:41:51 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Book Title
The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later-Pete Barry
ISBN
9780500518984

Over dit product

Product Information

In creative advertising, no amount of glossy presentation will improve a bad idea. That's why this book is dedicated to the first and most important lesson: concept. Structured to provide both a complete course on advertising and a quick reference on particular topics, it covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the creative process to how agencies work and the different strategies used for all types of media. This edition features substantially revised and expanded chapters on both interactive and integrated advertising, plus an entirely new chapter on branded social media. Pete Barry outlines simple but fundamental rules about how to 'push' an ad to turn it into something exceptional, while exercises throughout will help readers assess their own work and that of others. Fifty years' worth of international, award-winning ad campaigns - in the form of over 500 'roughs' specially produced by the author, many of which are new to this edition - also reinforces the book's core lesson: that a great idea will last forever.

Product Identifiers

Publisher
Thames & Hudson LTD
ISBN-13
9780500518984
eBay Product ID (ePID)
223035417

Product Key Features

Number of Pages
320 Pages
Publication Name
The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later
Language
English
Subject
Advertising
Publication Year
2016
Type
Textbook
Author
Pete Barry
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
238 mm
Item Weight
1330 g
Item Width
200 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Title_Author
Pete Barry

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Btw-nummer: GB 724498118
CRN: 03800600
Over deze verkoper

awesomebooksuk

99,6% positieve feedback5,1M objecten verkocht

Lid geworden op nov 2006
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Welcome to the AwesomeBooks ebay shop. We have an inventory of 750,000 books ready to be shipped from our UK warehouse. Our postage rates are flat and low - we want to make buying from us as simple ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (2.264.861)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief