Hebt u iets om te verkopen?

Case Study Research: Design and Methods (Applied Social Research Methods) by Yin

AMA - BOOKS
(4296)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $19,37
OngeveerEUR 16,63
Objectstaat:
Goed
Satisfaction Guaranteed! 100% Money Back Guarantee.Book is in typical used-Good Condition. Will show ... Meer lezenover objectstaat
Wees gerust. Gratis retourzendingen.
Verzendkosten:
US $3,97 (ongeveer EUR 3,41) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Multiple Locations, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 19 aug en za, 23 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

eBay-topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. Meer weten?- Topverkoper Plus: nieuw venster of tabblad
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:285986416659
Laatst bijgewerkt op 14 aug 2025 14:58:30 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Satisfaction Guaranteed! 100% Money Back Guarantee.Book is in typical used-Good Condition. Will ...
Book Title
Case Study Research: Design and Methods (Applied Social Research,
Topic
Reference
Narrative Type
Reference
Genre
N/A
Intended Audience
N/A
ISBN
9781412960991

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
1412960991
ISBN-13
9781412960991
eBay Product ID (ePID)
109230873

Product Key Features

Number of Pages
240 Pages
Language
English
Publication Name
Case Study Research : Design and Methods
Publication Year
2008
Subject
Methodology, Research, Statistics
Type
Textbook
Author
Robert K. Yin
Subject Area
Social Science
Series
Applied Social Research Methods Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
12 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Edition Number
4
Intended Audience
College Audience
LCCN
2008-019313
Dewey Edition
22
Series Volume Number
5
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
300.72/2
Table Of Content
1. INTRODUCTION 2. DESIGNING CASE STUDIES 3. CONDUCTING CASE STUDES: PREPARING FOR DATA COLLECTION 4. CONDUCTING CASE STUDES: COLLECTING THE EVIDENCE 5. ANALYZING CASE STUDY EVIDENCE 6. REPORTING CASE STUDIES
Synopsis
This practical text shows readers sound principles of case study research put into practice, helping them to identify solutions to problems commonly encountered when doing case studies, Providing a complete portal to the world of case study research, the Fourth Edition of Robert K. Yin_s bestselling text Case Study Research offers comprehensive coverage of the design and use of the case study method as a valid research tool. This thoroughly revised text now covers more than 50 case studies (approximately 25% new), gives fresh attention to quantitative analyses, discusses more fully the use of mixed methods research designs, and includes new methodological insights. The book_s coverage of case study research and how it is applied in practice gives readers access to exemplary case studies drawn from a wide variety of academic and applied fields. Key Features of the Fourth Edition Highlights each specific research feature through 44 boxed vignettes that feature previously published case studies Provides methodological insights to show the similarities between case studies and other social science methods Suggests a three-stage approach to help readers define the initial questions they will consider in their own case study research Covers new material on human subjects protection, the role of Institutional Review Boards, and the interplay between obtaining IRB approval and the final development of the case study protocol and conduct of a pilot case Includes an overall graphic of the entire case study research process at the beginning of the book, then highlights the steps in the process through graphics that appear at the outset of all the chapters that follow Offers in-text learning aids including _tips_ that pose key questions and answers at the beginning of each chapter, practical exercises, endnotes, and a new cross-referencing table Case Study Research, Fourth Edition is ideal for courses in departments of Education, Business and Management, Nursing and Public Health,
LC Classification Number
H62.Y56 2009

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

AMA - BOOKS

96,2% positieve feedback29K objecten verkocht

Lid geworden op jul 2018
Ingeschreven als zakelijke verkoper
"AMA BOOKS specializes in offering high-quality used books with fast shipping and a strong commitment to customer satisfaction. Thank you for visiting our eBay store!"

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.7
Redelijke verzendkosten
4.8
Verzendtijd
4.8
Communicatie
4.8

Feedback verkoper (4.726)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief