Afbeelding 1 van 13













Galerij
Afbeelding 1 van 13













Hebt u iets om te verkopen?
Worldwide Identity : Inspired Design from Forty Countries by Robert L. Peters...
US $29,24
OngeveerEUR 25,06
of Beste voorstel
Was US $38,99 (25% korting)
Objectstaat:
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
US $5,22 (ongeveer EUR 4,47) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Cerritos, California, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 11 aug en do, 14 aug tot 94104
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:285829384622
Specificaties
- Objectstaat
- ISBN
- 9781592531875
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Quayside
ISBN-10
1592531873
ISBN-13
9781592531875
eBay Product ID (ePID)
46461849
Product Key Features
Book Title
Worldwide Identity : Inspired Design from Forty Countries
Number of Pages
256 Pages
Language
English
Topic
Public Relations, Industrial, General
Publication Year
2005
Illustrator
Yes
Genre
Design, Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1 in
Item Weight
16 Oz
Item Length
11 in
Item Width
9 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2005-010739
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
659.2/85
Synopsis
Look beyond the design trends dominating your design community. This book will help you find inspiration and ideas from around the globe. Worldwide Identity, collected in collaboration with Icograda, categorizes the process of identity design into three distinct parts, The Client, The Brief, and The Solution. This book'Dts clear and concise style assists readers in understanding the innovative ideas that can come from a range of cultural influences and includes work featured by design groups as far flung as the Design Centrum of the Czech Republic, the Graphics Association of Zimbabwe, and the Turkish Society of Graphic Design, to name just a few., Identity lies at the very core of culture, and is the key to our understanding of self. Understanding culture is imperative in avoiding identity crisis and rootlessness, and is a prerequisite for the effective shaping of identities and communication. Designers worldwide have given shape to the identities of corporations, organizations, locations, events, products, and services that surround us. This inspirational book showcases over 300 identities from around the globe and explicates the process of identity design by defining both the Brief and the Solution. This book's clear and concise manner assists readers in seeing how innovative, distinctive, and appropriate identities arise from designers' thorough understanding of mandate and cultural context., Outlines identities in three steps - the The Client, The Brief and The Solution, aiding readers in understanding the common design job cycles. Featured work is presented from design groups such as the Turkish Society of Graphic Designers, the Graphics Association of Zimbabwe and the Design Centrum of the Czech Republic., With all the answers to your fundamental woodworking questions, this is an indispensable guide to basic skills and techniques, and how to apply them.
LC Classification Number
HD59.2.P475 2005
Objectbeschrijving van de verkoper
Over deze verkoper
Franchiseauctions
99,8% positieve feedback•7,4K objecten verkocht
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Feedback verkoper (4.087)
- u***o (570)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopSolar charge controller looked like the posted and was in good condition but didn't work. Contacted seller and seller said I'd get a refund. Fair enough, I'd probably buy from again.
- h***a (710)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat seller, smooth transaction, quick delivery, highly recommend.
- b***e (571)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopFast and perfect