Hebt u iets om te verkopen?

Worldwide Identity : Inspired Design from Forty Countries by Robert L. Peters...

Franchiseauctions
(6229)
Geregistreerd als particuliere verkoper
Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $29,24
OngeveerEUR 25,06
of Beste voorstel
Was US $38,99 (25% korting)Wat betekent deze prijs?
Recente verkoopprijs (door de verkoper verstrekt)
Objectstaat:
Goed
Verzendkosten:
US $5,22 (ongeveer EUR 4,47) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Cerritos, California, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 11 aug en do, 14 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:285829384622

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
ISBN
9781592531875

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Quayside
ISBN-10
1592531873
ISBN-13
9781592531875
eBay Product ID (ePID)
46461849

Product Key Features

Book Title
Worldwide Identity : Inspired Design from Forty Countries
Number of Pages
256 Pages
Language
English
Topic
Public Relations, Industrial, General
Publication Year
2005
Illustrator
Yes
Genre
Design, Business & Economics
Author
Robert L. Peters
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
16 Oz
Item Length
11 in
Item Width
9 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2005-010739
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
659.2/85
Synopsis
Look beyond the design trends dominating your design community. This book will help you find inspiration and ideas from around the globe. Worldwide Identity, collected in collaboration with Icograda, categorizes the process of identity design into three distinct parts, The Client, The Brief, and The Solution. This book'Dts clear and concise style assists readers in understanding the innovative ideas that can come from a range of cultural influences and includes work featured by design groups as far flung as the Design Centrum of the Czech Republic, the Graphics Association of Zimbabwe, and the Turkish Society of Graphic Design, to name just a few., Identity lies at the very core of culture, and is the key to our understanding of self. Understanding culture is imperative in avoiding identity crisis and rootlessness, and is a prerequisite for the effective shaping of identities and communication. Designers worldwide have given shape to the identities of corporations, organizations, locations, events, products, and services that surround us. This inspirational book showcases over 300 identities from around the globe and explicates the process of identity design by defining both the Brief and the Solution. This book's clear and concise manner assists readers in seeing how innovative, distinctive, and appropriate identities arise from designers' thorough understanding of mandate and cultural context., Outlines identities in three steps - the The Client, The Brief and The Solution, aiding readers in understanding the common design job cycles. Featured work is presented from design groups such as the Turkish Society of Graphic Designers, the Graphics Association of Zimbabwe and the Design Centrum of the Czech Republic., With all the answers to your fundamental woodworking questions, this is an indispensable guide to basic skills and techniques, and how to apply them.
LC Classification Number
HD59.2.P475 2005

Objectbeschrijving van de verkoper

Over deze verkoper

Franchiseauctions

99,8% positieve feedback7,4K objecten verkocht

Lid geworden op feb 1999
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Welcome to FranchiseAuctions, your premier eBay store for vintage and retro Toys, Collectibles, Antiques, Sports Cards, Memorabilia, Electronics, VHS, DVDs, and Retro Video Games. Established in 1999, ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.8
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (4.087)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief