Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
94.5-03 Ford 7.3 7.3L Powerstroke Diesel Stainless Steel Fuel Injector Sleeves
US $99,95
OngeveerEUR 86,35
Objectstaat:
Meer dan 10 beschikbaar81 verkocht
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis USPS First Class®.
Bevindt zich in: Gallatin, Tennessee, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 9 aug en do, 14 aug tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:255544333548
Specificaties
- Objectstaat
- Nieuw
- Brand
- SWAG
- Other Part Number
- AP-63411, AP63411, 9F838, F4TZ-9F838-A
- Type
- Fuel Injector
- Interchange Part Number
- F250 F350 F450 F550 FSD E250 E350 E450 ESD
- Manufacturer Warranty
- Yes
- Manufacturer Part Number
- SWF-9F538
- Fuel Type
- Diesel
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
swagperformanceparts
98,3% positieve feedback•327K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Populaire rubrieken in deze winkel
Feedback verkoper (78.746)
Dit object (12)
Alle objecten (78.746)
- 1***2 (1622)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopLook's good haven't tried them yet
- s***v (952)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopSatisfied with my purchase
- a***o (56)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopFaster shipping than amazon ! Thank you !
- t***t (157)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopQuality fast
- a***r (92)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopgood product, new, price was good, good looking
- 3***s (418)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopThe sensor worked as it should but, the first thread on it, was not machined properly, and it wouldn't start threading into head. So I had to dress the new sensor threads, so that it would screw in, and wouldn't damage the engine head. Somewhat annoying.