Hebt u iets om te verkopen?

MEDIA AUDIENCE RESEARCH: A GUIDE FOR PROFESSIONALS By Graham Mytton & Peter Diem

~ BRAND NEW!! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
ZUBER
(268039)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $67,49
OngeveerEUR 58,33
Objectstaat:
Nieuw
Wees gerust. Gratis verzending en retourzending.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: US, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 8 aug en do, 14 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:226851442008

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN-10
9351506436
Book Title
Media Audience Research: A Guide for Professionals
ISBN
9789351506430

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
9351506436
ISBN-13
9789351506430
eBay Product ID (ePID)
219613437

Product Key Features

Number of Pages
300 Pages
Language
English
Publication Name
Media Audience Research : a Guide for Professionals
Publication Year
2016
Subject
Communication Studies, Media Studies
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Social Science
Author
Piet Hein Van Dam, Graham Mytton, Peter Diem
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
16.8 Oz
Item Length
9.5 in
Item Width
7.2 in

Additional Product Features

Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
2015-039344
Dewey Edition
23
Reviews
The book by Mytton, Diem and van Dam is a description of the contemporary methods of audience research available to media research scholars and practitioners. The book covers both quantitative (survey design) and qualitative (focus group) methods of media research...the book provides a valuable reference for practitioners and research scholars in this field.
Dewey Decimal
302.2/072
Table Of Content
PrefaceIntroductionHistory of Media ResearchQuantitative Research: Audience Measurement--General Theory and The BasicsAudience and Media Measurement Research Methods in use TodayQuantitative Online ResearchInternet Audience Measurement: Passive Methods and TechnologiesQualitative ResearchAudience Opinion and ReactionDesk ResearchData AnalysisAdapting Media Research to Different CulturesAppendixGlossaryBibliographyIndex
Synopsis
The only comprehensive training book on conducting research into all forms of media This book outlines all the methods for conducting research--both active and passive as well as quantitative and qualitative--in all forms of media, including new media such as the Internet, mobile phones and social media. It explains the ways in which media audiences are measured, understood and taken into account in media planning, advertising sales and social development campaigns. It shows how datasets are analysed and used. The statistical theories behind good quantitative research are explained in simple and accessible language. The book is intended for both media research scholars and practitioners.
LC Classification Number
P91.3

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

ZUBER

97,9% positieve feedback964K objecten verkocht

Lid geworden op okt 1998
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Feedback verkoper (295.820)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief