Deze aanbieding is verkocht op vr, 4 jul om 7:58 PM.
Programming Non-graphical Games in C++
Verkocht
Programming Non-graphical Games in C++
US $13,38US $13,38
vr, 04 jul, 19:58vr, 04 jul, 19:58
Hebt u iets om te verkopen?

Programming Non-graphical Games in C++

OnTimeBooks
(44110)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $13,38
OngeveerEUR 11,47
Objectstaat:
Heel goed
    Verzendkosten:
    Gratis USPS Media MailTM.
    Bevindt zich in: Feasterville Trevose, Pennsylvania, Verenigde Staten
    Levering:
    Geschatte levering tussen wo, 13 aug en wo, 20 aug tot 94104
    De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
    Retourbeleid:
    Geen retourzendingen geaccepteerd.
    Betalingen:
         Diners Club

    Winkel met vertrouwen

    eBay-topverkoper
    Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. Meer weten?- Topverkoper Plus: nieuw venster of tabblad
    Geld-terug-garantie van eBay
    Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
    De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
    eBay-objectnummer:205488605082
    Laatst bijgewerkt op 04 jul 2025 18:01:47 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

    Specificaties

    Objectstaat
    Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
    Release Year
    2014
    Book Title
    Programming Non-graphical Games in C++
    ISBN
    9781941415610

    Over dit product

    Product Identifiers

    Publisher
    Broquard Ebooks
    ISBN-10
    194141561X
    ISBN-13
    9781941415610
    eBay Product ID (ePID)
    26038729121

    Product Key Features

    Publication Year
    2014
    Subject
    General
    Publication Name
    Programming Non-Graphical Games in C++
    Language
    English
    Type
    Textbook
    Author
    Vic Broquard
    Subject Area
    Computers, Games & Activities
    Format
    Trade Paperback

    Additional Product Features

    Intended Audience
    Trade
    Synopsis
    Powerful and highly useful for learning game programming in c++, Programming Non-graphical Games in C++ covers basic algorithms for programming games, using sample games that do not need a fancy graphical user interface thereby keeping the focus on the game engine and mechanics. Programming Non-graphical Games in C++ presents you with how to write Adventure games, ladder style games involving timings, the use of binary trees, and a fully operational WWII combat game. You can easily teach yourself how to create your own game engines by studying this book. And these can be quite complex; just check out the sample WWII game in Chapter 12. Programming Non-graphical Games in C++ begins with the creation of a Screen class to handle direct cursor operation with full use of color allowing good looking DOS screens. Next, a complete random die rolling set of classes are presented. These sets of classes are then placed into production libraries and used in most all of the game samples. Construction of children's games is covered. Since data structures play an enormous role in game programming, growable arrays, double linked lists, stacks, and queues are reviewed, both using a void* and template versions. The use of the STL versions of the data structures is also presented. Armed with these basics, the creation of text based adventure games are presented. Next, live action arcade style games are covered, with the presentation of a fully operational ladder game. Next, card games are presented in full. The Tree data structures are covered as are variant records. These two are then put to use in the construction of a spells selection NPC action. Finally, a complete WWII war game is presented, covering nearly a hundred pages, using many derived classes. The game is fully operational including indirect fire, direct fire, and close assault attacks.

    Objectbeschrijving van de verkoper

    Informatie van zakelijke verkoper

    Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
    Over deze verkoper

    OnTimeBooks

    98,1% positieve feedback214K objecten verkocht

    Lid geworden op sep 2017
    Reageert meestal binnen 24 uur
    Ingeschreven als zakelijke verkoper

    Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

    Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
    Nauwkeurige beschrijving
    4.8
    Redelijke verzendkosten
    5.0
    Verzendtijd
    5.0
    Communicatie
    5.0

    Feedback verkoper (52.494)

    Alle beoordelingen
    Positief
    Neutraal
    Negatief
      • q***q (809)- Feedback gegeven door koper.
        Afgelopen maand
        Geverifieerde aankoop
        Quick shipping, exactly as described.
      Alle feedback weergeven