Afbeelding 1 van 11











Galerij
Afbeelding 1 van 11











Hebt u iets om te verkopen?
OEM Automatic Headlight Ambient Light Sensor & Cable For Nissan & Infiniti
US $59,84
OngeveerEUR 51,70
Was US $62,99 (5% korting)
Objectstaat:
Uitverkoop eindigt over: 5d 14u
Meer dan 10 beschikbaar16 verkocht
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:202330122238
Specificaties
- Objectstaat
- Nieuw
- Brand
- Nissan
- Manufacturer Part Number
- 28576-1HH0A
- Other Part Number
- 28576-1HH0A
- Placement on Vehicle
- Front
- Manufacturer Warranty
- 1 Year
- Housing Color
- Black
- OE/OEM Part Number
- 28576-1HH0A
- To Control
- Headlight
- Type
- Switch Assembly
- Features
- Durable
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
UNIFIED_SOCIAL_CREDIT_CODE: 91440300MA5F2AR93F
Over deze verkoper
Bruce auto parts 2018
98% positieve feedback•30K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Populaire rubrieken in deze winkel
Feedback verkoper (5.604)
Dit object (1)
Alle objecten (5.604)
- t***t (425)- Feedback gegeven door koper.Vorig jaarGeverifieerde aankoopGreat product! Came with good instructions for installation.
- i***o (172)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopFast shipping and quality item.
- n***d (440)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopA+++ Product as described. Fast shipping.
- n***n (69)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopNot happy about my purchase the light didn’t fit perfectly and the light not bright as the other oneAntwoord van: hello_bruce- Feedback beantwoord door verkoper hello_bruce.- Feedback beantwoord door verkoper hello_bruce.Hello, we sincerely apologize for the unpleasant experience we’ve caused you! We truly value your feedback. Please feel free to contact us via the store’s private message, and we will arrange a dedicated staff member to follow up on your return, exchange, or compensation needs. Your feedback is crucial to us—it helps us identify shortcomings and keep improving. Thank you again for your supervision, and we look forward to having the chance to make up for this regret!