Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Branding (Marketing in Action), Geoffrey Randall~Geoff Randell~Geoff Randall, Go
US $9,11
OngeveerEUR 7,85
Objectstaat:
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Tucson, Arizona, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 27 jun en di, 1 jul tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:176644611587
Specificaties
- Objectstaat
- Book Title
- Branding (Marketing in Action)
- ISBN
- 9780749421267
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Kogan Page, The Limited
ISBN-10
0749421266
ISBN-13
9780749421267
eBay Product ID (ePID)
118837938
Product Key Features
Number of Pages
157 Pages
Publication Name
Branding
Language
English
Subject
Consumer Guides, Marketing / General
Type
Not Available
Subject Area
Référence, Business & Economics
Series
Marketing and Sales Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Weight
12.7 Oz
Item Length
8.7 in
Item Width
6.7 in
Additional Product Features
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8/27
Synopsis
The concept of the brand is changing, yet it remains central to the strategy of many companies, especially in the service sector. This book provides a brief guide to how strong brands are built and maintained. It has been written in the light of recent developments and challenges to branding.
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
Intergalactic Books and More
99,5% positieve feedback•314K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (129.660)
- t***2 (36)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopAs expected, thanks.
- n***e (1238)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat product! Fast shipping!
- t***d (431)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGood clean book