Hebt u iets om te verkopen?

Target: 20 Years of Design for All: How Target Revolutionized Accessible Design

monroereading
(11266)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $7,99
OngeveerEUR 6,90
(US $7,99 / Unit)
of Beste voorstel
Objectstaat:
Nieuw
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
US $5,22 (ongeveer EUR 4,51) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Erie, Michigan, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 9 aug en vr, 15 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:163914344599
Laatst bijgewerkt op 14 jul 2025 23:03:38 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Signed By
NA
Signed
No
Book Series
NA
Ex Libris
No
Narrative Type
Nonfiction
Original Language
English
Intended Audience
Young Adults, Adults
Inscribed
No
Subject
Architecture & Design
Edition
Limited Edition
Vintage
No
Personalize
No
Type
Hardcover
Era
2010s
ISBN-13
9780847867363
Personalized
No
Features
Illustrated
Country/Region of Manufacture
United States
ISBN
9780847867363

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Rizzoli International Publications, Incorporated
ISBN-10
0847867366
ISBN-13
9780847867363
eBay Product ID (ePID)
7038724965

Product Key Features

Book Title
Target: 20 Years of Design for All : How Target Revolutionized Accessible Design
Number of Pages
352 Pages
Language
English
Topic
Industries / Retailing, Interior Design / General, Decorating, Fashion & Accessories, General
Publication Year
2019
Illustrator
Yes
Genre
Design, Architecture, House & Home, Business & Economics
Author
Target
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.3 in
Item Weight
77 Oz
Item Length
11.7 in
Item Width
9.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2019-938315
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
381.1410973
Synopsis
Target sparked the democratization of design two decades ago, as the first retailer to forge partnerships with well-known and emerging designers to offer high style without the high price tag. This idea altered the fashion and style landscape forever--and became a retail game changer. Now readers can discover the inside story from those who were there--the designers, photographers, creators, superfans, and, of course, the Target guests. For 20 years, Target's design partnerships have made a mark on culture at large, with the retailer's brand promise of "Expect More. Pay Less." embracing the belief that design should be accessible, too. At the center of Design for All are the designers -- offering exclusive collections in stores or at another Target first, the pop-up shop. From Michael Graves to Isaac Mizrahi, John Paul Gaultier to Philippe Starck, Jason Wu, Alexander McQueen, Gwen Stefani and more, Target has collaborated with more than 180 designers throughout the past two decades. And this book covers it all with new glimpses behind some of the most iconic collections including Missoni, Stephen Sprouse, and Lily Pulitzer. Target: 20 Years of Design for All is the definitive tale of Target's impact on culture and retail with page after page recounting every one of those memorable years. Through beautiful photographs, advertising stills, sketches, and interviews with designers, influencers and Target insiders, this book offers everything readers love about Target. It's chic and approachable. Stylish and inclusive. With surprises around every corner.
LC Classification Number
HF5465

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

monroereading

99,3% positieve feedback28K objecten verkocht

Lid geworden op sep 2002
Ingeschreven als zakelijke verkoper
You bring it to me and I'll sell it!!

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.8
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Populaire rubrieken in deze winkel

Feedback verkoper (11.082)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief