Hebt u iets om te verkopen?

End of the Road: BMW and Rover - A Brand too Far - Brady, Prof Chris

WeBuyBooks
(2632360)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
GBP 8,42
OngeveerEUR 9,77
Objectstaat:
Goed
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
GBP 5,00 (ongeveer EUR 5,80) Economy Int'l Postage.
Bevindt zich in: Rossendale, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 14 aug en vr, 29 aug tot 94104
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:157079056166
Laatst bijgewerkt op 23 jul 2025 20:31:03 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Book Title
End of the Road: BMW and Rover - A Brand too Far
Language
English
Genre
Takeovers, mergers & buy-outs
ISBN
9780273656753

Over dit product

Product Information

This is the inside story of the BMW/Rover saga, from purchase to sale. The 8 year story of BMW's ownership of Rover encapsulates virtually every aspect of the business game. It kicked off with an ill-thought through M&A and misplaced strategy, taking place on the last big battleground for the old-style unions. Then followed a clash of the titans - Germany versus Germany in the BMW boardroom; and on the larger playing field, Germany versus England. The disastrous decisions, clash of cultures, and ultimately European Union meddling led to the eventual downfall of the relationship.Andrew Lorenz was commissioned by BMW to write the official history of Rover. As the story unfolded, he and Chris Brady had unparalleled, officially sanctioned access to all the key players. They bring together all the interwoven threads, and the result is spellbinding. KEY PREDICTION:The authors conclude that MG Rover will probably ditch the Rover brand in the medium term and concentrate on MG - the only untainted brand they have. Find out why.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-13
9780273656753
eBay Product ID (ePID)
91160042

Product Key Features

Subject
Management, Business
Publication Year
2001
Number of Pages
256 Pages
Publication Name
End of the Road: BMW and Rover-A Brand Too Far
Type
Textbook
Author
Andrew Lorenz, Chris Brady
Format
Paperback

Dimensions

Item Height
193 mm
Item Weight
262 g
Item Width
127 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Btw-nummer: GB 901578627
CRN: 07693718
Over deze verkoper

WeBuyBooks

99,6% positieve feedback7,8M objecten verkocht

Lid geworden op sep 2009
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Buy More, Save More on Books! – Discounts Up to 20% Off!

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Feedback verkoper (3.071.747)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief