Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
End of the Road: BMW and Rover - A Brand too Far - Brady, Prof Chris
GBP 8,42
OngeveerEUR 9,77
Objectstaat:
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
GBP 5,00 (ongeveer EUR 5,80) Economy Int'l Postage.
Bevindt zich in: Rossendale, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 14 aug en vr, 29 aug tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:157079056166
Specificaties
- Objectstaat
- Book Title
- End of the Road: BMW and Rover - A Brand too Far
- Language
- English
- Genre
- Takeovers, mergers & buy-outs
- ISBN
- 9780273656753
Over dit product
Product Information
This is the inside story of the BMW/Rover saga, from purchase to sale. The 8 year story of BMW's ownership of Rover encapsulates virtually every aspect of the business game. It kicked off with an ill-thought through M&A and misplaced strategy, taking place on the last big battleground for the old-style unions. Then followed a clash of the titans - Germany versus Germany in the BMW boardroom; and on the larger playing field, Germany versus England. The disastrous decisions, clash of cultures, and ultimately European Union meddling led to the eventual downfall of the relationship.Andrew Lorenz was commissioned by BMW to write the official history of Rover. As the story unfolded, he and Chris Brady had unparalleled, officially sanctioned access to all the key players. They bring together all the interwoven threads, and the result is spellbinding. KEY PREDICTION:The authors conclude that MG Rover will probably ditch the Rover brand in the medium term and concentrate on MG - the only untainted brand they have. Find out why.
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-13
9780273656753
eBay Product ID (ePID)
91160042
Product Key Features
Subject
Management, Business
Publication Year
2001
Number of Pages
256 Pages
Publication Name
End of the Road: BMW and Rover-A Brand Too Far
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
193 mm
Item Weight
262 g
Item Width
127 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Btw-nummer: GB 901578627
CRN: 07693718
Over deze verkoper
WeBuyBooks
99,6% positieve feedback•7,8M objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (3.071.747)
- w***1 (1924)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopAs described
- t***t (889)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopfab
- r***f (1072)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat, thanks.