Afbeelding 1 van 8







Galerij
Afbeelding 1 van 8








Hebt u iets om te verkopen?
Hot Wheels Classics Series 2 1955 Chevy 30/30 Orange Sticker Card.
US $9,00
OngeveerEUR 7,74
Objectstaat:
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
US $5,50 (ongeveer EUR 4,73) USPS Ground Advantage®.
Bevindt zich in: Wakefield, Rhode Island, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 30 okt en di, 4 nov tot 94104
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:157072207623
Specificaties
- Objectstaat
- Brand
- Hot Wheels
- Series
- Hot Wheels Classics
- Vehicle Make
- Chevrolet
- Color
- Orange
- Model
- Classics Series 2
- Vehicle Year
- 1955
- Scale
- 1:64
- Features
- Unopened Box
- Year of Manufacture
- 2005
Objectbeschrijving van de verkoper
Over deze verkoper
banginbluetahoe
99,4% positieve feedback•1,3K objecten verkocht
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Feedback verkoper (681)
- c***c (58)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopGood seller ,good shipping, packaging was good, it was as described, good value
- i***_ (33)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopThis was a good experience. I would highly recommend this seller. The item arrived in perfect condition, exactly as described,it was packaged very well and shipping was fast. Definitely worth the value.2009 HOT WHEELS DELIVERY SERIES FORD ANGLIA PANEL HEDMAN HEDDERS PURPLE 14/25 M (#157090441406)
- s***z (158)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopshipping and delivery were fast. item was packaged very securely. it came exactly as described. would definitely recommend the seller.

