Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Strategic brand management. Building, measuring, and managing brand equity...
EUR 91,51
Objectstaat:
Nieuw
Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of beschadigd zijn. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
EUR 27,90 Spedizione internazionale standard.
Bevindt zich in: Schio, Italië
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 26 sep en wo, 15 okt tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:156749448510
Specificaties
- Objectstaat
- Editore
- Pearson
- Autore
- Keller Kevin L., Swaminathan Vanitha
- Titolo
- Strategic brand management. Building, measuring, and managing bra
- Collana
- Business and Economics
- Anno di pubblicazione
- 2025
- ISBN
- 9781292314969
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Btw-nummer: IT 03091410245
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Over deze verkoper
Libreria Bortoloso
99,9% positieve feedback•302K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (153.282)
- i***c (569)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopTutto benissimo, grazie!
- t***a (32)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopUn vendedor excelente 👌 Agradable! FANTÁSTICO! Y UNA GRAN PERSONA QUE ME VENDIO UN GRAN DISCO CON EL MAYOR CUIDADO! elegancia. Y super mega responsable! Lo recomiendo totalmente! Llego a tiempo y muy bien, todo excelente 👌
- u***j (1410)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopOk