Hebt u iets om te verkopen?

Enabling Reflective Thinking: Reflective Practice in Learning and Teaching by Ka

prestigesales55
(2351)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $17,99
OngeveerEUR 15,43
of Beste voorstel
Objectstaat:
Nieuw
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
US $4,99 (ongeveer EUR 4,28) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Lobelville, Tennessee, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 11 aug en vr, 15 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:154096175800
Laatst bijgewerkt op 21 aug 2023 19:36:46 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Topic
Teaching
ISBN-13
9781612298689
ISBN
9781612298689

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Common Ground Research Networks
ISBN-10
1612298680
ISBN-13
9781612298689
eBay Product ID (ePID)
6038447829

Product Key Features

Subject
Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2016
Number of Pages
Xxvii, 385 Pages
Publication Name
Enabling Reflective Thinking : Reflective and Reflective Practice in Learning and Teaching
Language
English
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Kathryn Coleman, Adele Flood
Format
Trade Paperback

Additional Product Features

LCCN
2016-012296
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
371.102
Synopsis
This book provides a comprehensive look at all levels of teaching and learning, especially for those interested in discovering how to provide activities that will enhance reflective practices in teaching and enable students' learning. This collection investigates PhD supervision, an intervention program in writing practices, developing mindfulness in diverse student cohorts, and the application of online practices. The value of this collection is not only the specific content of each study but also the willingness of all contributors to share their outstanding practice in ways that others may replicate within their own future teaching experiences. The mandala designed for the cover of this collection is by Australian artist Belinda Allen, who depicts this cyclic metacognitive action as a metaphor for reflection practice and critical reflection. The authors hope this collection provides the reader with the motivation to develop self-efficacy not only within their students, but also within themselves and their learning communities. The editors, Kathryn Coleman and Adele Flood, have gathered writers from across disciplines who employ reflective practice strategies in their teaching. Academics and teachers provide readers not only with a variety of approaches but they also interweave theory with examples of learning opportunities, as well as personal and/or collaborative activities that can be adapted to any learning space.
LC Classification Number
LB1027.23.E538 2016

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Over deze verkoper

prestigesales55

98,1% positieve feedback11K objecten verkocht

Lid geworden op mrt 2017
Reageert meestal binnen 24 uur
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.8
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9

Feedback verkoper (2.207)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief