Hebt u iets om te verkopen?

Service Management: Strategy and Leadership in Service Business

by Normann, Richard | HC | VeryGood
ThriftBooks
(3944509)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $11,16
OngeveerEUR 9,61
Objectstaat:
Heel goed
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Meer lezenover objectstaat
2 beschikbaar
Wees gerust. Gratis verzending en retourzending.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 15 aug en di, 19 aug tot 94104
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:146286993577
Laatst bijgewerkt op 14 mei 2025 03:54:53 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Hardcover
Book Title
Service Management
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780471928850

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0471928852
ISBN-13
9780471928850
eBay Product ID (ePID)
1086699

Product Key Features

Number of Pages
202 Pages
Language
English
Publication Name
Service Management : Strategy and Leadership in Service Business
Subject
Industries / Service, Management
Publication Year
1991
Type
Textbook
Author
Richard Normann
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
19 Oz
Item Length
9.9 in
Item Width
6.8 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
90-043731
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658
Table Of Content
The Myth and Reality of Service Society.Forging the New Profit Equation.Service Management Systems.The Service Concept.Why Strategic Human Resource Development'.Getting People to Grow.The Client as Customer--The Client as Coproducer.Technology, Tools and Setting.Image.Creating, Reproducing and Refining Business Ideas.The Art and Science of Pricing.Diversification and Internationalization.Quality, Productivity and Strategy.Diagnosis: Positive Circles and Vicious Circles.Culture and Dominating Ideas as Management Tools.Change and Leadership.References.Index.
Synopsis
Examines the special characteristics that make services and the management of service organizations successful. Provides a comprehensive framework for service oriented businesses that stresses a streamlined service management system, the key components of which are market segment, service concept, service delivery system, image, and culture. Growth strategies and the nature of innovation are analyzed and amply illustrated. The role and principles of good leadership in service organizations form a crucial area of discourse. Topics such as the use of image and culture as management instruments, effective and persuasive communications, and ''high social technology'' are also explored., Examines the special characteristics that make services and the management of service organizations successful. Provides a comprehensive framework for service oriented businesses that stresses a streamlined service management system, the key components of which are market segment, service concept, service delivery system, image, and culture. Growth strategies and the nature of innovation are analyzed and amply illustrated. The role and principles of good leadership in service organizations form a crucial area of discourse. Topics such as the use of image and culture as management instruments, effective and persuasive communications, and high social technology'' are also explored.
LC Classification Number
HD9980.5.N67 1991

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

ThriftBooks

98,9% positieve feedback19,7M objecten verkocht

Lid geworden op mrt 2015
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Just Voted on Newsweek - ThriftBooks ranks #1 America's Best Online Shops 2025 in Office, Electronics & Media sector, Media category!!ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9

Feedback verkoper (5.702.685)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief