Afbeelding 1 van 5





Galerij
Afbeelding 1 van 5





Hebt u iets om te verkopen?
Harvard Business Review Classics Ser.: Marketing Myopia by Theordore Levitt (200
US $11,75
OngeveerEUR 10,08
Objectstaat:
“The book has a slight amount of shelf wear.”
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Lubbock, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 11 aug en vr, 15 aug tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:144477405863
Specificaties
- Objectstaat
- Heel goed
- Opmerkingen van verkoper
- “The book has a slight amount of shelf wear.”
- Narrative Type
- Nonfiction
- Country/Region of Manufacture
- United States
- Intended Audience
- Adults
- ISBN
- 9781422126011
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
1422126013
ISBN-13
9781422126011
eBay Product ID (ePID)
63135896
Product Key Features
Book Title
Marketing Myopia
Number of Pages
104 Pages
Language
English
Publication Year
2008
Topic
Banks & Banking, Marketing / General
Genre
Business & Economics
Book Series
Harvard Business Review Classics Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.3 in
Item Weight
3 Oz
Item Length
6.5 in
Item Width
4.3 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2008-005791
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
658.8
Synopsis
What business is your company really in? That's a question all executives should all ask before demand for their firm's products or services dwindles. In Marketing Myopia , Theodore Levitt offers examples of companies that became obsolete because they misunderstood what business they were in and thus what their customers wanted. He identifies the four widespread myths that put companies at risk of obsolescence and explains how business leaders can shift their attention to customers' real needs instead.
LC Classification Number
HF5415.L4832 2008
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
Hektor Dantes Books
100% positieve feedback•1,7K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Populaire rubrieken in deze winkel
Feedback verkoper (646)
- *****- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopItem as described and shipped quickly. Nice to do business with! Thanks
- *****- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopQuick shipping! Great item! Would do business with again!
- *****- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopOld book but in very good condition. Fascinating subject by a leading Greek politician of past.
Dit is een privé-aanbieding en uw identiteit wordt alleen bekendgemaakt aan de verkoper.