Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
495002J000 Genuine SHAFT ASSY-DRIVE,RH For Kia Mohave /DHL
US $247,00
OngeveerEUR 211,73
Objectstaat:
5 beschikbaar2 verkocht
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
US $50,00 (ongeveer EUR 42,86) Expedited Shipping from outside US.
Bevindt zich in: Choongjoo, Zuid-Korea
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 18 aug en ma, 25 aug tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:144215707563
Specificaties
- Objectstaat
- Nieuw
- Interchange Part Number
- 495002J500
- Manufacturer Part Number
- 495002J000
- Brand
- Hyundai/Kia OEM
- Country/Region of Manufacture
- Korea, Republic of
- Other Part Number
- 49500-2J000, 49500 2J000
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
Best Sung
99,3% positieve feedback•4,1K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (596)
Dit object (1)
Alle objecten (596)
- e***e (4772)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopGreat Seller! Great Product! A+
- o***7 (171)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopok
- t***e (215)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoop"I will definitely recommend this seller, as they are truly honest, helpful, and always ready to give good advice. Thank you for your integrity and support.
- n***c (18)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopThank you for wasting my time. Waited more than 2 months for nothing. Terrible experience.Antwoord van: sung9399- Feedback beantwoord door verkoper sung9399.- Feedback beantwoord door verkoper sung9399.There's a reason it took so long. I only found out yesterday that the part was missing during FedEx shipment. So, I immediately issued a refund to you as a gesture of my best efforts under the circumstances. Ultimately, I sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you. Please, please correct your negative feedback. I will give you a 10% discount on any future purchases from me. Please also consider changing your negative feedback to neutral or removing it.