Hebt u iets om te verkopen?

Raving Fans: A Revolutionary Approach To Customer Service

by Ken Blanchard; Sheldon Bowles | HC | VeryGood
ThriftBooks
(3940871)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $4,99
OngeveerEUR 4,31
Objectstaat:
Heel goed
Missing dust jacket; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ... Meer lezenover objectstaat
4 beschikbaar38 verkocht
Wees gerust. Gratis verzending en retourzending.
Dit is populair. Er zijn er al 38 verkocht.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 8 aug en wo, 13 aug tot 94104
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:143516661441
Laatst bijgewerkt op 01 aug 2025 18:03:51 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Missing dust jacket; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ...
Binding
Hardcover
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
0688123163

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins
ISBN-10
0688123163
ISBN-13
9780688123161
eBay Product ID (ePID)
598990

Product Key Features

Book Title
Raving Fans : a Revolutionary Approach to Customer Service
Number of Pages
160 Pages
Language
English
Publication Year
1993
Topic
Customer Relations, Organizational Behavior, Management
Genre
Business & Economics
Author
Sheldon Bowles, Ken Blanchard
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
9.1 Oz
Item Length
8.2 in
Item Width
5.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
92-030255
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658.8/12
Synopsis
Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans. "Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results., "Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results. Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans.
LC Classification Number
HF5415.5.B528 1993

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

ThriftBooks

98,9% positieve feedback19,7M objecten verkocht

Lid geworden op mrt 2015
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Just Voted on Newsweek - ThriftBooks ranks #1 America's Best Online Shops 2025 in Office, Electronics & Media sector, Media category!!ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having ...
Meer weergeven

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9

Feedback verkoper (5.697.635)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief
    • w***o (1178)- Feedback gegeven door koper.
      Afgelopen 6 maanden
      Geverifieerde aankoop
      Thank you.
    • w***o (1178)- Feedback gegeven door koper.
      Meer dan een jaar geleden
      Geverifieerde aankoop
      Good book. As described. Thanks A+++++
    • w***o (1178)- Feedback gegeven door koper.
      Meer dan een jaar geleden
      Geverifieerde aankoop
      Nice book. As described. Fast Shipping. Thank you!!! A+++++
    Alle feedback weergeven