Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Raving Fans: A Revolutionary Approach To Customer Service
by Ken Blanchard; Sheldon Bowles | HC | VeryGood
US $4,99
OngeveerEUR 4,31
Objectstaat:
“Missing dust jacket; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ”... Meer lezenover objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
4 beschikbaar38 verkocht
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Aurora, Illinois, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 8 aug en wo, 13 aug tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:143516661441
Specificaties
- Objectstaat
- Heel goed
- Opmerkingen van verkoper
- Binding
- Hardcover
- Weight
- 0 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- No
- ISBN
- 0688123163
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
HarperCollins
ISBN-10
0688123163
ISBN-13
9780688123161
eBay Product ID (ePID)
598990
Product Key Features
Book Title
Raving Fans : a Revolutionary Approach to Customer Service
Number of Pages
160 Pages
Language
English
Publication Year
1993
Topic
Customer Relations, Organizational Behavior, Management
Genre
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
9.1 Oz
Item Length
8.2 in
Item Width
5.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
92-030255
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658.8/12
Synopsis
Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans. "Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results., "Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results. Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans.
LC Classification Number
HF5415.5.B528 1993
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
ThriftBooks
98,9% positieve feedback•19,7M objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (5.697.635)
Dit object (4)
Alle objecten (5.697.635)
- w***o (1178)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopThank you.
- w***o (1178)- Feedback gegeven door koper.Meer dan een jaar geledenGeverifieerde aankoopGood book. As described. Thanks A+++++
- w***o (1178)- Feedback gegeven door koper.Meer dan een jaar geledenGeverifieerde aankoopNice book. As described. Fast Shipping. Thank you!!! A+++++
- 0***4 (1507)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopALL VERY GOOD.
- o***9 (469)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopthanks
- -***8 (365)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopAwesome Book Fast shipping Great Seller!