Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Marketing Places and Spaces by Arch G. Woodside (English) Hardcover Book
AU $219,05
OngeveerEUR 122,37
Objectstaat:
Nieuw
Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of beschadigd zijn. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details.
3 beschikbaar
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
AU $19,69 (ongeveer EUR 11,00) International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days).
Bevindt zich in: Melbourne, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 7 jul en di, 15 jul tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:135717629042
Specificaties
- Objectstaat
- ISBN-13
- 9781784419400
- Book Title
- Marketing Places and Spaces
- ISBN
- 9781784419400
Over dit product
Product Information
Marketing Places and Spaces' covers a broad range of issues that hospitality and tourism executives will benefit from addressing, but frequently forget to do so. To provide an indication of the broad range and exciting coverage of issues, here are a few titles of the 21 chapters in the volume: Conceptualizing the Value Co-creation Challenges for Tourist Destinations: a Supply-Side Perspective; The Emotional Attachment Built through the Attitudes and Managerial Approach to Place Marketing and Branding - The Golden City of Kremnica, Slovakia; Events as a Differentiation Strategy for Tourist Destinations; How do Tourists Turn Space into Place? - A Conceptualisation for Sustainable Place Marketing; the Influence of Slow City in the Context of Sustainable Destination Marketing; Wedding-based Tourism Development: Insights from an Italian Context.Authors include tourism researchers working in Finland, UK, Macau, Japan, New Zealand, and beyond. A practical strategy guide and an in-depth complement with extensions to Elizabeth Gilbert's 'Eat Pray Love' for hospitality and tourism professionals and educators is the relevant perspective that 'Marketing Places and Spaces' provides.
Product Identifiers
Publisher
Emerald Publishing Limited
ISBN-13
9781784419400
eBay Product ID (ePID)
213499239
Product Key Features
Number of Pages
352 Pages
Publication Name
Marketing Places and Spaces
Language
English
Subject
Marketing, Business
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
229 mm
Item Weight
635 g
Item Width
152 mm
Volume
10
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Series Title
Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Btw-nummer: AU 82107909133, GB 293967539
Over deze verkoper
thenilestore
99,1% positieve feedback•3,4M objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (1.465.425)
- e***a (405)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopBrilliant thankyou!
- m***i (339)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopRemarkably quick
- g***g (42)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopIt arrived much earlier than expected and, probably because I didn't read the description properly, the book wasn't a paperback but a hardback, so I'm well pleased.