Hebt u iets om te verkopen?

Graphic Design Portfolio Strategies for Print and Digital Media by Harold...

Art Books for Scholarships
(133)
Geregistreerd als particuliere verkoper
Voorschriften voor consumentenbescherming die voortvloeien uit Europese consumentenwetgeving, zijn derhalve niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
US $10,00
OngeveerEUR 8,64
of Beste voorstel
Was US $20,00 (50% korting)Wat betekent deze prijs?
Recente verkoopprijs (door de verkoper verstrekt)
Objectstaat:
Goed
Former library - softcover
Wees gerust. Retourzendingen worden geaccepteerd.
Verzendkosten:
US $5,97 (ongeveer EUR 5,16) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Lake Worth, Florida, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 8 aug en wo, 13 aug tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:133325987510
Laatst bijgewerkt op 22 aug 2024 02:29:13 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Former library - softcover”
Topic
Digital Media, Graphic Design, Media
ISBN
9780136140313

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0136140319
ISBN-13
9780136140313
eBay Product ID (ePID)
71158965

Product Key Features

Number of Pages
136 Pages
Language
English
Publication Name
Graphic Design Portfolio Strategies for Print and Digital Media
Publication Year
2008
Subject
General, Interactive & Multimedia, Graphic Arts / General
Type
Textbook
Subject Area
Design, Art, Computers
Author
Harold Linton, Gary Will, Robert Rowe
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
12 Oz
Item Length
10.8 in
Item Width
8.4 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2008-030471
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
741.6068/8
Table Of Content
Foreword Preface Introduction Acknowledgements Chapter One: The Purposes of Design Portfolios Graphic Design Portfolio Advertising Portfolio Illustration Portfolio Interactive Media Portfolio Graduate School Applications Grants, Scholarships, and Competitions Portfolios Through the Eyes of Professionals Chapter Two: Portfolio Preparation Conducting a Portfolio Audit Organizing Your Files Making Digital Images of Your Work Making and Using a Digital Slide Presentation Selecting and Editing Quantity Quality Variety Chapter Three: Developing a Cohesive Concept Branding and Identity Distinguishing Your Work Can You Tell a Story? Chapter Four: Process and Collaboration Why Show Process in Your Portfolio? The Design Process Book Using Sketches to Show Concept Showing Process Online: Website and Blogs Presenting Follow-up Collaborative Projects Chapter Five: Developing the Layout and Sequence Looking Ahead Overall Sequence of Projects Planning the Layout Developing a Grid Dealing with the Oversized Piece of Work Continuity in the Plate Portfolio The Grid in Web Design Rehearsal Portfolio and Testing Ideas Chapter Six: Form of the Book The Outside Case Plate Portfolios Binders and Binding Methods Printing Print in a Web World Chapter Seven: The Interactive Environment Everyone Needs a Website Interactive Designer/Developer Portfolios The Branded Website Designing Your Website Site Structure Differences Between Print and Web Usability and Web Standards A Higher Level of Hierarchy Chapter Eight: The Resume Package and Presentation The Resume Package The Cover Letter The Resume The Teaser or Leave-behind And So Your Adventure Begins Appendix: Design Office Survey Participating Institutions Bibliography
Synopsis
This book presents the task of creating that all-important portfolio for today's print and interactive design fields in a manageable series of steps. Portfolio Laboratory for Graphic Design serves as a sourcebook for graphic design students who are planning the design of their portfolio for applications to graduate schools, grants, scholarships, employment opportunities, and fellowships. Strategies in design principles are illustrated with examples of successful portfolios from design students along with tips and insights from top professionals in the field., This book presents the task of creating that all-important portfolio for today's print and interactive design fields in a manageable series of steps. "The beauty of Graphic design portfolio strategies lies in its numerous colorful graphics and examples of former students' outstanding work. While the authors stress repeatedly the importance of not copying ideas from these examples, it was the figures and images that really grab my attention..." - Tracey Norden Wofford, Mercer University Graphic Design Portfolio Strategies for Print and Digital Media serves as a sourcebook for graphic design students who are planning the design of their portfolio for applications to graduate schools, grants, scholarships, employment opportunities, and fellowships. Strategies in design principles are illustrated with examples of successful portfolios from design students along with tips and insights from top professionals in the field. Addressing the concerns of students transitioning into their design profession, Portfolio Laboratory for Graphic Design takes a thoughtful approach to the choices at every step of the portfolio design process, including selecting appropriate work, deciding among various printing and binding methods, establishing a web presence, and giving the entire presentation a unique and personal quality. This book would be appropriate for any senior level class in portfolio development, while also being useful for new professionals considering the next stage in their career.
LC Classification Number
NC1001.R68 2008

Objectbeschrijving van de verkoper

Over deze verkoper

Art Books for Scholarships

100% positieve feedback510 objecten verkocht

Lid geworden op aug 2019
Geregistreerd als particuliere verkoperDus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (134)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief