
Seeing What's Next: Using Theories of Innovation to Predict Industry Change by
US $3,99US $3,99
wo, 16 jul, 05:06wo, 16 jul, 05:06
Afbeelding 1 van 1

Galerij
Afbeelding 1 van 1

Hebt u iets om te verkopen?
Seeing What's Next: Using Theories of Innovation to Predict Industry Change by
US $3,99
OngeveerEUR 3,45
Objectstaat:
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Verzendkosten:
Gratis USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Boston, Massachusetts, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 8 aug en do, 14 aug tot 94104
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:127206850732
De netto-opbrengst gaat naar More Than Words Inc.
- Officiële aanbieding van eBay for Charity Meer weten?
- Deze verkoop is ten voordele van een goedgekeurde non-profitorganisatie.
Specificaties
- Objectstaat
- Narrative Type
- Nonfiction
- Intended Audience
- Adult
- Inscribed
- NO
- ISBN
- 9781591391852
Over dit product
Product Identifiers
Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
1591391857
ISBN-13
9781591391852
eBay Product ID (ePID)
6053702
Product Key Features
Book Title
Seeing What's Next : Using the Theories of Innovation to Predict Industry Change
Number of Pages
352 Pages
Language
English
Publication Year
2004
Topic
Personal Success, Nanotechnology & Mems, General, Management
Illustrator
Yes
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.4 in
Item Weight
23.2 Oz
Item Length
9.5 in
Item Width
6.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2004-004399
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
658.4/0355
Table Of Content
Section I: How to Use Theory to Analyze 1) Signals of Change; Where are the Opportunities? 2) Competitive Battles: How to Size Up Competitors 3) Firm Choices: Identifying What Choices Matter 4) Non-Market Factors Influence Innovation Section II: Theory-Based Analysis 5) Disruptive Diplomas - The Future of Education 6) Disruption Spreads Its Wings - The Future of Aviation 7) Whither Moore's Law? - The Future of Semiconductors 8) Healing the 800-Pound Gorilla - The Future of Health Care 9) Innovation Overseas - Using Theory to Assess Corporate and Country Strategies 10) Breaking the Wire - The Future of Telecommunications Conclusion: What's Next Appendix Glossary Index About the Authors
Synopsis
This book argues that it is possible to predict which companies will win and which will lose in a specific situation-and provides a practical framework for doing so., Every day, individuals take action based on how they believe innovation will change industries. Yet these beliefs are largely based on guesswork and incomplete data and lead to costly errors in judgment. Now, internationally renowned innovation expert Clayton M. Christensen and his research partners Scott D. Anthony and Erik A. Roth present a groundbreaking framework for predicting outcomes in the evolution of any industry. Based on proven theories outlined in Christensen's landmark books The Innovator's Dilemma and The Innovator's Solution, Seeing What's Next offers a practical, three-part model that helps decision-makers spot the signals of industry change, determine the outcome of competitive battles, and assess whether a firm's actions will ensure or threaten future success. Through in-depth case studies of industries from aviation to health care, the authors illustrate the predictive power of innovation theory in action.
LC Classification Number
HD30.28.C54 2004
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Over deze verkoper
MTW Youth
99% positieve feedback•1,6M objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Populaire rubrieken in deze winkel
Feedback verkoper (476.467)
Dit object (1)
Alle objecten (476.467)
- 0***e (197)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopQuality, speed of service
- l***r (867)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopExactly what I ordered thanks
- _***0 (44)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopMuch better price than my college’s bookstore! The seller offered just what I needed for class in great condition.
- u***c (901)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopthanks so much