De verkoper is afwezig tot 12 sep 2025. Voeg dit object toe aan uw volglijst om het te kunnen tracken.
Hebt u iets om te verkopen?

Shock Proof Defender Phone Case with Holster for Samsung Galaxy S23 Plus

repairablegadgets
(903)
Ingeschreven als zakelijke verkoper
US $17,99
OngeveerEUR 15,44
Objectstaat:
Nieuw
Selecteer
Black & Black
Blue & Blue
Gray & White
Red & Black
7 beschikbaar
Ophalen:
Gratis ophalen op deze locatie: Georgia, Verenigde Staten.
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Georgia, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 12 sep en do, 18 sep tot 94104
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Geen retourzendingen geaccepteerd.
Betalingen:
     Diners Club

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:125976794702
Laatst bijgewerkt op 21 jan 2025 21:22:18 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend en onbeschadigd object in de originele verpakking ...
Brand
BNF
Type
360 Case
Features
360 Protection, Anti-Fingerprint, Anti-Scratch, Dustproof, Full Coverage, Heavy Duty, Lightweight, Shockproof, Waterproof/Underwater, Water-Resistant
Compatible Model
For Apple iPhone 11
Design/Finish
Thin Fit, Transparent, Slim, Ultra Slim
Material
TPU
Compatible Brand
For Apple
Country/Region of Manufacture
China
Personalize
No
Item Weight
Samsung S23+ Phone Cases

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Over deze verkoper

repairablegadgets

98,3% positieve feedback421 objecten verkocht

Lid geworden op sep 2010
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.6
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.8
Communicatie
4.8

Feedback verkoper (104)

Alle beoordelingen
Positief
Neutraal
Negatief
  • 2***p (238)- Feedback gegeven door koper.
    Afgelopen maand
    Geverifieerde aankoop
    Seller demanded I provide the IMEI for activation prior to shipment unlike their listing said, which would have resulted in lost time on my service plan. After arguing about it and having to be shown a screenshot of their own listing for proof, they now need to contact eBay for help to issue a refund. Ridiculous. See attached screenshot.
    Antwoord van: repairablegadgets- Feedback beantwoord door verkoper repairablegadgets.- Feedback beantwoord door verkoper repairablegadgets.
    Thank you for leaving your feedback! People like you want to create issues to sellers and when seller do not agree to close the sale on your term you want to leave negative feedback... this was the best you can do in your life... Coming to my business, we are here committed to people who are serious to buy something and we give 100% on our side.. The reason we said that we need to contact eBay for refund is to make sure that this transaction would not effect the account.
  • 1***r (6)- Feedback gegeven door koper.
    Afgelopen maand
    Geverifieerde aankoop
    Excellent!!!! Thx so much
    Antwoord van: repairablegadgets- Feedback beantwoord door verkoper repairablegadgets.- Feedback beantwoord door verkoper repairablegadgets.
    Thank you! We are happy to see you happy. Please come back and shop with us
  • l***i (1007)- Feedback gegeven door koper.
    Afgelopen 6 maanden
    Geverifieerde aankoop
    Returns not accepted even if unopened otherwise ok
    Antwoord van: repairablegadgets- Feedback beantwoord door verkoper repairablegadgets.- Feedback beantwoord door verkoper repairablegadgets.
    Sorry for the inconvenience caused to you. We have a clear return policy for the buyers, we always try to show and give the details as much as we can. Looks like the purchase was made by you intentionally and after receiving you have find out that that is not the right item and you wanted to return which we do not support due to the cost of return shipping and the fees we pay to eBay. We appreciate your feedback and support.