Afbeelding 1 van 7







Galerij
Afbeelding 1 van 7







Hebt u iets om te verkopen?
Pivot Brake Clutch Lever For KAWASAKI KDX200R KDX220R 1995-2005 KDX250 1990-1995
US $21,74
OngeveerEUR 18,58
of Beste voorstel
Was US $24,16 (10% korting)
Objectstaat:
87 beschikbaar59 verkocht
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending Als u een eBay-verzendlabel gebruikt, wordt dit in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:115271968338
Specificaties
- Objectstaat
- Nieuw
- Handle Bars, Levers & Mirror Part Type
- Pivot Brake/Clutch Lever
- Warranty
- 6 Month
- Fitment 3
- KAWASAKI KDX 250 1990-1995
- Fitment 2
- KAWASAKI KDX 220R 1995-2005
- Fitment 1
- KAWASAKI KDX 200R 1995-2006
- Color
- Black
- Manufacturer Part Number
- Does not apply
- Material
- Aluminum
- Modified Item
- No
- Placement on Vehicle
- Left, Right, Front
- Brand
- Unbranded
- Compatible Make
- Kawasaki
- Manufacturer Warranty
- 6 Months
- Surface Finish
- Anodizing
- Country/Region of Manufacture
- China
- UPC
- Does not apply
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
UNIFIED_SOCIAL_CREDIT_CODE: 91440605MA559ENW6C
Informatie over veiligheid en toegankelijkheid
Over deze verkoper
riderlover-knight
98,2% positieve feedback•105K objecten verkocht
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (18.447)
Dit object (10)
Alle objecten (18.447)
- r***p (948)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen 6 maandenGeverifieerde aankoopFast shipping , great seller
- a***p (36)- Feedback gegeven door koper.Vorig jaarGeverifieerde aankoopClutch lever needs major changes to let it fit in perch.
- s***a (96)- Feedback gegeven door koper.Meer dan een jaar geledenGeverifieerde aankoopGreat price. Reasonable quality but on my ‘94 KDX 200 I had to cut some aluminum from the swivel area of the clutch lever in order to get it to fit the factory perch. It has too much material to the right of the axle hole. It cut very easily with a hacksaw and file. After that change, it worked great. The cost savings made the cutting acceptable. Just wanted other KDX’ers to have a heads up. May be different for other generations. Sorry no pics but it’s obvious where it needs to be trimmed
- 2***r (12)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopWorked perfectly for 01 saber 1100 and don’t brake the bank looks good
- s***b (36486)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopThanks
- r***3 (178)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopArrived quickly, appears to be good quality