Hulp
Hulp
Zoeken in Hulppagina's (Zoekt niet naar objecten of producten) Zoekentips
Zoeken in hulp

Klantenservice contacteren

eBay klantenservice stelt alles in het werk om alle leden de beste ondersteuning te bieden. Om dit doel te bereiken, worden de medewerkers van klantenservice opgeleid in specifieke gebieden en krijgen zij doorlopend opleidingen over de meest recente wijzigingen aan de website van eBay. We voeren ook willekeurige peilingen uit bij onze leden om zeker te zijn dat ze tevreden zijn over onze dienstverlening. Als dat niet het geval is, zullen we ons inspannen om dit te verbeteren.

Wilt u ons nu meteen contacteren? Stuur ons een e-mail.

Klantenservice contacteren via e-mail (gratis)

Om Customer Support via e-mail te contacteren, klikt u op "Contacteer ons" rechts bovenaan één van de hulppagina's. Afhankelijk van uw vraag of probleem, kan het 24 tot 72 uur duren voor u een antwoord krijgt.

U kunt ook op de volgende manieren contact opnemen met klantenservice:

Als u contact opneemt met klantenservice

Als u contact opneemt met klantenservice, denk dan aan het volgende:

Hoe meer details u geeft, hoe beter. Zorg ervoor dat u data, objectnummers, gebruikersnamen en alle stappen die u hebt ondernomen voordat u de vraag stelde, opgeeft. Denk eraan: als u een vraag hebt over een transactie, neem dan contact op met uw bieder of verkoper voordat u contact opneemt met eBay.
We geven altijd zo snel mogelijk antwoord, meestal binnen 24 tot 72 uur. Onze reactiesnelheid hangt af van heel wat factoren, zoals het aantal e-mails dat wij vóór uw e-mail hebben ontvangen en de complexiteit van uw probleem. Wij garanderen u dat we alles in het werk stellen om u zo snel mogelijk te antwoorden.

Informatie bezorgen aan klantenservice

Soms zal het klantenservice-team u om meer informatie vragen om een probleem met uw account op te lossen. Stel: u hebt uw verkoopkosten betaald maar die betaling wordt niet weergegeven op uw account. In dat geval kunnen we u vragen om ons een kopie te sturen van uw bank - of creditcardafschrift.

De snelste en gemakkelijkste manier om ons uw documenten te bezorgen is alle documenten inscannen en ze elektronisch versturen. Als we u vragen om ons bepaalde documenten te bezorgen, sturen we u normaal gezien ook een link naar een andere Hulp-pagina waar u de documenten kunt uploaden. (Er zijn verschillende uploadlinks voor het verzenden van documenten naar verschillende eBay-teams)

Upload uw documenten als volgt:

  • Scan uw documenten of maak er een digitale foto van.

  • Sla ze op op uw computer (bv. op uw bureaublad of in Mijn documenten).

  • Ga naar de uploadpagina en log in. (de link vindt u in de e-mail die we u hebben gestuurd.)

  • Klik op Bladeren om de documenten te selecteren die u hebt opgeslagen op uw computer. Klik vervolgens op Open om ze toe te voegen aan de lijst.

  • Kies het type document(en) uit het keuzemennu en voer commentaar in het vak rechts in.

  • Als u klaar bent, klikt u op Uploaden.

  • Controleer uw documenten en klik op Verzenden.

Tips:

  • De totale bestandsgrootte mag niet meer zijn dan 1 MB. Mogelijk moet u de grootte van het document aanpassen als het als afbeelding werd gescand.

  • We aanvaarden alleen gif-, jpg- en png-bestanden. Mogelijk moet u uw bestand in een ander formaat opslaan.

  • Controleer de volledigheid en leesbaarheid van de gescande documenten voordat u ze verstuurd. U kunt documenten verwijderen en opnieuw scannen als dat nodig is.

Contacteer ons

Hebt u nog vragen? Wij helpen u graag verder.

 Contacteer ons