Verzending en leveringKlik op Zie details voor aanvullende informatie over verzending en retourzendingen.
Hebt u iets om te verkopen?

Bauhaus Brand 1919-2019 : The Victory of Iconic Form over Use, Paperback by O...

US $43,29
OngeveerEUR 38,75
Objectstaat:
Vrijwel nieuw
2 beschikbaar
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping.
Bevindt zich in: Jessup, Maryland, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 10 okt en do, 17 okt tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
    

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. Meer informatieGeld-terug-garantie van eBay - nieuw venster of tabblad
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:354956065968
Laatst bijgewerkt op 24 aug 2024 04:14:10 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Vrijwel nieuw: Een boek dat er als nieuw uitziet, maar al wel is gelezen. De kaft is niet zichtbaar ...
Book Title
Bauhaus Brand 1919-2019 : The Victory of Iconic Form over Use
ISBN
9783858818560
Subject Area
Design
Publication Name
Bauhaus Brand 1919-2019 : the Victory of Iconic Form over Use
Publisher
Scheidegger Und Albert Spiess A&G, Verlag
Item Length
11 in
Subject
General
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1.3 in
Author
Philipp Oswalt
Features
New Edition
Item Width
7.7 in
Number of Pages
336 Pages

Over dit product

Product Identifiers

Publisher
Scheidegger Und Albert Spiess A&G, Verlag
ISBN-10
3858818569
ISBN-13
9783858818560
eBay Product ID (ePID)
17038765405

Product Key Features

Number of Pages
336 Pages
Language
English
Publication Name
Bauhaus Brand 1919-2019 : the Victory of Iconic Form over Use
Subject
General
Publication Year
2020
Features
New Edition
Type
Textbook
Subject Area
Design
Author
Philipp Oswalt
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1.3 in
Item Length
11 in
Item Width
7.7 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
TitleLeading
The
Edition Description
New Edition
Synopsis
The Bauhaus was distinguished neither by function nor by use but rather by symbolism. Whether the work was a square, triangle, or circle, or Wilhelm Wagenfeld's lamp, Oskar Schlemmer's Kopf , or white cubes with flat roofs, the Bauhaus created iconic visual symbols and a style that is neither functional nor social but visually striking. Walter Gropius, founder of the Bauhaus, from the outset sought to develop the school into a brand--and he succeeded. More than eight decades after its forced closure, the Bauhaus is more present than ever in consumer lie, politics, and culture alike. It has become a participative brand that escapes centralized control entirely, forged collectively by countless designers, manufacturers, and consumers. Yet its founders' initial pledge for functionality and social commitment remains unfulfilled. In this stunning and pugnacious book, Philipp Oswalt, former director of Foundation Bauhaus Dessau, explores the development of the Bauhaus brand and its use around the world, illustrated with some 950 images that highlight the vast range of Bauhaus appearances across the past century.

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,6% positieve feedback
1,2M objecten verkocht
Lid geworden op feb 2017
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden
Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.8
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (353.823)