Afbeelding 1 van 7
Afbeelding 1 van 7
OVER THE RHINE "OHIO" 2003 BACK PORCH NM/UNPLAYED AVANCE PROMO 2CD-
US $7,49
OngeveerEUR 6,71
Objectstaat:
“SEE BELOW FOR FULL ITEM CONDITION. ALL ITEMS WILL MAIL OUT IN PROTECTIVE PLASTIC OUTERS SLEEVES WITH ”... Meer lezenover objectstaat
Vrijwel nieuw
Een object dat zojuist uit de verpakking lijkt gehaald. Het object vertoont geen slijtage, is intact en in onberispelijke staat. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
US $6,15 (ongeveer EUR 5,51) USPS Ground Advantage®.
Bevindt zich in: Los Angeles, California, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen di, 1 okt en do, 3 okt tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:335270466965
Specificaties
- Objectstaat
- Vrijwel nieuw
- Opmerkingen van verkoper
- Artist
- OVER THE RHINE
- CD Grading
- Near Mint (NM or M-)
- Record Label
- BACK PORCH/EMI RECORDS
- Release Title
- OHIO
- Occasion
- PRE-ALBUM RELEASE
- Case Type
- Jewel Case: Standard
- Color
- White
- Case Condition
- Excellent (EX)
- Inlay Condition
- Near Mint (NM or M-)
- Catalog Number
- 70876-17927-2-0
- Edition
- ADVANCE MUSIC, First Edition, Limited Edition, Promo
- Type
- DOUBLE ALBUM
- Format
- CD
- Release Year
- 2003
- Language
- English
- Era
- 2000s
- Style
- 2000s, Singer-Songwriter, Soft Rock
- Features
- THIS IS OPENED BUT UNPLAYED, THIS CD IS CURRENTLY OUT OF PRINT, FROM THE MUSIC LIBRARY OF A NATIONAL RADIO NETWORK, NOT SOLD TO THE GENERAL PUBLIC, COPY CONTROLLED-PLAYS FINE
- Genre
- Folk, Pop, Rock
- Run Time
- SEE ITEM DESCRIPTION
- Country/Region of Manufacture
- United States
- UPC
- DOES NOT APPLY
Objectbeschrijving van de verkoper
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.