Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
Real-World Flash Game Development: How to Follow Best Practices AND Keep Your Sa
GBP 3,70
OngeveerEUR 4,43
Objectstaat:
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
GBP 14,07 (ongeveer EUR 16,84) Standard Int'l Postage.
Bevindt zich in: Rossendale, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Verzonden binnen 1 dag
Geschatte levering tussen wo, 2 okt en di, 15 okt tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:134370523112
Specificaties
- Objectstaat
- ISBN
- 9780240811789
- Publication Year
- 2009
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Real-World Flash Game Development: How to Follow Best Practices and Keep Your Sanity
- Item Height
- 234 mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Subject
- Computer Science
- Item Weight
- 726 g
- Item Width
- 190 mm
- Number of Pages
- 340 Pages
Over dit product
Product Information
This book covers Flash for the everyday developer. The average Flash developer doesn't have luxurious timelines, employers who understand the value of reusability, or the help of an information architect to design a usable experience. This book helps bridge the gap for these coders who may be used to C++, Java, or C# and want to move over to Flash. Griffith covers real-world scenarios pulled from his own experiences developing games for over 8 years in the industry. Gifts from Griffith's REAL-WORLD experiences include: Game design templates and pre-written scripts to automate tasks within Flash; Classes for handling common math computations used in gaming, so that game developers can see how to set up a simple game flow; Powerful debugging tools for your games(debuggers for Flash games are hard to come by, and this book provides them for you). The associated web site offers: Code from the game examples in the book with fully build-able source files. Additional code snippets, classes, and utilities. Scripts for automating tedious and repetitive tasks within Flash. Template game-design documents for planning game proposals in the same manner outlined in the book. Links to other helpful online resources for both Flash and game development.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780240811789
eBay Product ID (ePID)
88964672
Product Key Features
Number of Pages
340 Pages
Language
English
Publication Name
Real-World Flash Game Development: How to Follow Best Practices and Keep Your Sanity
Publication Year
2009
Subject
Computer Science
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Weight
726 g
Item Width
190 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 901578627
Handelsregistratienummer:
- 07693718
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 07693718
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (2.521.094)
- y***b (578)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopItem arrived quickly and in good condition , good ebayer
- _***_ (2)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopExcellent
- e***m (694)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopAll good, thanks!