Een klacht indienen
Als u een klacht over een betaling wilt indienen, selecteert u hieronder de knop Contact opnemen. Voorbeelden van klachten over betalingen omvatten maar zijn niet beperkt tot: vertragingen bij de uitbetaling van geld, geblokkeerde uitbetalingen of accountverificatie.
Neem contact met ons opU kunt ook via de post contact met ons opnemen op het onderstaande adres:
eBay S.à r.l.
22-24 Boulevard Royal
L-2449, Luxemburg
Klachten worden alleen in behandeling genomen als ze per post zijn ingediend of via de knop Contact opnemen. We accepteren geen klachten over betaaldiensten die zijn ingediend via sociale media, communitypagina's of andere kanalen die hier niet zijn vermeld.
Tip
Als u een koper bent of als u feedback wilt geven over andere beleidsregels, producten of services van eBay, kunt u contact met ons opnemen via onze hulpkanalen.
Nadat u een klacht hebt ingediend
We reageren binnen 10 werkdagen vanaf de datum waarop u het eerst contact met ons opnam. Als we op dat moment geen oplossing kunnen bieden, sturen we u uiterlijk een maand na de datum waarop u uw klacht hebt ingediend een definitief antwoord via e-mail.
Nadat we hebben gereageerd
Als u niet tevreden bent met onze beslissing, laten we u weten hoe u contact kunt opnemen met eBay S.á.r.l. Senior Management. Als het uiteindelijke antwoord van eBay S.á.r.l. Senior Management uw klacht niet oplost, kunt u binnen een jaar na het indienen van uw klacht bij eBay S.á.r.l. contact opnemen met de financiële toezichthouder in Luxemburg, de Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF). Meer informatie over hoe u contact kunt opnemen met de CSSF vindt u op de CSSF-website - nieuw venster of tabblad.